Waxholms Hotelle med kastellet i bakgrunden

Vaxholm

Välkommen till Rotary Vaxholm! Vi träffas varje måndag, klockan 17.45, i Vaxholms Hotell. Middag och kaffe serveras klockan 18.00. Pris 145:-/person. Särskild anmälan för detta fordras.
Klockan 19.00 börjar föredrag och klubbmöte. Våra föredrag och klubbmöten medger också ett deltagande med hjälp av det digitala verktyget Zoom (via dator, läsplatta eller smarttelefon). Ni som ansluter via Zoom släpps in ungefär 18.45 så att alla är på plats när föredraget ska börja kl. 19.00.
Du är hjärtligt välkommen att delta på hotellet eller på distans om så önskas.   Gör så här: E-posta intresseanmälan till waxholms@rotary.se och ange om du vill delta på hotellet, och om i så fall middag önskas, eller om du vill delta på distans via Zoom.
Gäster som vill delta på distans ska i god tid, dock senast på måndagen klockan 17.00, anmäla sin e-postadress till waxholms@rotary.se för att bli insläppta till Zoom-mötet. Senast kl.18.45 på möteskvällen skickas en länk ut för deltagande via Zoom. Välkommen!